Monday, December 20, 2010

Mul on Volksil uued kummi! (rehvid)

Jouks, pole jälle maeiteamisajast kirjutand, piinlik lausa.... Nüüd on aga millest kirjutada ka. Noo enamvähem muud ei mäleta, kui seda, et neljapäev ja reede oli ILGE uni. Reedel isegi viilisin tunniplaani ja läskin koju magama, sest oli tõesti vaja puhkust õhtuks. Reedel oli veel Kuritöö ja Karistuse töö ka - njah... Reedel siis magasin kodus kuni Citu helsitas  ja ajas üles -.- Edasi vaatasin filmi nats, lootsin magama jääda no ja siis hakkasin valmistuma. Helistas Nils, et ma talle kingad kaasa võtaks jne. Sättisin, tegin süüa ja panin kõik paika. Siis tulid Helis, Helise ema ja Raili ning võtsid mu peale, edasine suund oli Saue Kaubamaja. Tekitasin oma osalusega Mortenile ~650 kroonise arve ja autosse :) Edasi läksime litsimajapoole pidu panema :-D Win!! Noo läksime sinna, andsime oma ägeda luku üle jaa läks pidu lahti. Valisin endale kohe ühe crib-i ka välja, külastajaid oli vist palju. Noo see pidu oli MEGAA, Junn sai 18!!!!! Täitsa elus pidu oli. Palju rahvast, isegi igaühega ei jõudnud rääkidagi. Vahepeal kutsus Ayron mind Statoili kaasa, et nats Cocat Black Velvetile peale võtta. Tripisime siis sinna, vähe targemas konditsioonis poleks viitsind aga siis oli jah.... Statoilis pole kunagi varem vist niimoodi räusanud. Igatahes kui me tagasi hakkasime minema, siis kukkus see meil Rimi ees maha ja oligi vsjo... No siis läksin tagasi jaaa.... JAH pidu oli. Hea oli, et keegi pilte tegi, nägi kus käisid. Mingiaeg sain teada, et Takso maja ees ja olingi sees :) tüdrukud tellisid, minaeitea. Noo taksosõit oli jah... KUIGI Sauele 135 KROONI mitte €, haige no. Aga samas taksos oli ka VÄGA paha, niiet jah juhtus üht-teist. Sauelejõudes olin ma suht jahh, ei suutnud endatänavaotsas maha minna =.= Igatahes trippisin koju jaa JAH no oli selline õhtu. Hommikul oli raske igasuguseid kiiremaid liigutusi teha, kuid ma elasin selle üle :-) Päevapeale käisin veel suusatamas ja õhtul Simmeri poole. Seekord võtsin ainult Valge Klaari, sellest piisas ;-D kuulsin veel hullusi mida ma tegin eelmine õhtu ja värki. No oli meeldejääv nv. Pühapäeval nsm kodus koristasin ja värki. Esmaspäeval oli koolis mingi RÄIGE keemia töö, no pmst klassipeale ehk 3 saame. Edasi kirjutasime reporti jaa läksime psühosse. Homme mõtlesin Mustamäele drifitma minna ja nsm unistada. Vaatab mis edasi saab!!


Lükkan paar jõululuuletust ka (LABASED ON, aga naerma ajas)


Tsaukaaa!!!! :)




Jõuluvana suur ja paks,
Habe hall ja hambaid kaks.
Sõitis uhke saaniga,
Kohvikusse daamiga.

Talvel tihane sööb pekki Aednik-pede pügab hekki,
Jõuluvana korstnas kinni Tatid mängivad 5-te minni 
Artur Kravets paneb peeru Kui ta saab noaga neeru, 
Mina mängin GTA´d Iraagis sitta täis on maad 
Õues väike sitt lööb pilli Jumal taevas sügab tilli, 
Parte söödab vanamutt, Omal püksis räige tutt, 
Jumal taevas persse kukkund, Oma pasa sisse uppund,
Pea ta ajab sitapotti, Öösel kepib karu-otti 
 Vahepeal siis sügab kotte Peale seda nikub rotte 
Kondosse ta ei kasuta Sest niimoodi saab tasuta 
Jõuluvana tuleb juba, Kuid mul kusine on tuba, 
See on minu jõulurõõm Kuid parem oleks õlle sõõm.



No comments:

Post a Comment