Sunday, January 2, 2011

Happy new year! Среќна нова година!

Hellou..


No on siis uus aasta. Eriti muud pole kirbada va aastavahetusest siis. Alguses käisin Hageri kirikus. Olid pulmad ja värki. Edasi tõi isa ming 22 ajal ruttu Sauele. Vahetasin kodus käppelt riided ja Simo juurde. Sinnajõudes vaatasid kõik Tujurikkujat, liitusing nendega. Edasi läks juba peoks. 00:00 ajal liikusime siis keskplatsile, kuhu tuli ka teisi pidulisi. Sai õnnitletud ja värki umbes 45 min seal, kuni läksime Ergoga võsaäärde lund värvima, see oli keskplatsi lõpetus. Edasi tripiti Pintsijuurde, seal oli liiga palju rahvast, et ei läinud siis sinna. Edasi läksime Karl-i juurde, seal ka vihjati, et liigapalju rahvast jne. Siis läksime Sillujuurde, seal istusime nats. Igast nalja sai ja värki. Edasi muutus mu seltskond, kellega trippisin väiksemaks. Ehk, jäin vist, üksi. No siis olin Karlijuures, Sillujuures tagasi (kaotasin kindad sinna) ja siis uuesti Karli juures. Aga ma vist läksin uuesti Sillujuurde, sest seal sain autopeale, sõitsime Vasja juurde sauna. Seal olevat ma vähe olnud. Steniga- vist läksime Vasja juurest kodudepoole ( ta naaber pmst mul). Aga mina Pintsi juurde. Noo, elus pidu ja värki, Lõpuks 7-8 vahel koju. Teekond oli enamvähem selline. Väga täpselt ei viitsi ja no ei saa ka rääkida. Päkapikud üllatasid no. Hommikul ka kaua ei maganud. Selle põhjus oli vist Morteni punamütsike Starteriga. Enivei igati tore aastavahetus oli ja värki, kõik kellega sai suheldud ja räägitud ja mida kõike tehtud. Hommik oli siis selline JAH, päkapikud veelkord kündsid keha. Mingiaeg liikusin välja, et uut € testida - rohkem ikka selleks, et kehale midagi süüa anda. Päris fun oli hommikul kätt jopetaskusse pista - leidsin sealt välgumihkli ja mingi küünla. Kes omaks tunnistab võib endale saada. Terve 1 jaanuari olin rivist väljas, uimane ja värki. Öösel ka und ei tulnud ja värisesin. Kaks korda ärkasin üles jne, tegin Coldrex-i teed, sest tundus, et olen haige. WIN!! :-/ Täna siis jah, trenni ka ei läinud, paha olla ja värki. Mingi kerge palavik vist jne. Vahepeal tuli söögiisu, see tähendas ka väikest uinakut. No siis käis veel onu siin, sõime ja värki. Varsti ka tuttavatele külla. Mis ma ikka avastasin, et naeratuse toob näole, kui autoga saad kurvid käsipiduriga sirgeks lasta ( : Ega's midagi, varsti finaal ja siis Tšehhi.  Olge siis seni tublid ja värki. 

Tsauh : )

No comments:

Post a Comment