Sunday, January 30, 2011

"Küüned roheliseks"

JÄLLE pole mingi nädalaega kirjutand -.- aga siiski võtan kokku kuidagi selle teguderohke vms nädala.

Noo uudis oli siis see joonestamis tund. Täitsapekkis, ostin igast joonlaudu pabereid ja värke. Kolmapäeval oli esimene tund, tund läks jubekiirelt nagu 20 min. Igatahes saime teada mida osta vaja jne. Venes hakkasime siis keelenädala laulule sõnu mõtlema, Fjodor tegelt mõtles :-D suht ägedad isegi. Pluss tegime veel ajalehte ja värki. JESS kolmapäeviti on nüüd 6 tundi : ) Peale kooli läksime neljakesi lotot ostma, Helis on uus tulija. Seekord oli minu kord võita ja nii oligi, tuli nurkademänguga 6.22 € ära. Neljapäeval siis teiseks tunniks : ) Siis oli kirjanduses  töö -.- jaa viimane joonestamine. Peale kooli liikusin her Jun-i juurde - liikusime kergele fotoreisile (mis ebaõnnestus) ja edasi poodi. Võtsime mu lotovõidu välja, tegime uued Summid ja ostsime filmiõhtu tarvis manchi. Edasi oli koolis filmiõhtu, oli äge ja värki. Pärast viis Citu Saabiga koju mind :) Määrisin suusad järgnevaks päevaks, sestttt koolidevahelised harjukad olid. Reedel siis rääkisime direktorifa jutud selgeks, et toome võidu ära. Simo jäi kooli, toetas meid koolipinkides. Võit tuligi muide, tiimis olid: Mina, Oskar, Sander ja Kert. Siis oli juba reede, vurasime selle Padise bussiga Sauele ja oba. Kõht täis, 30 min und ja linna. Draamateatris etendus "Rahauputus" TÄIEGA hea oli. Ma ei saa aru, kes sellise segaduse välja mõtles :-D aga soovitan!! Järgnes restoran vanalinnas ja kodupoole. Olerexist juua ostes tahtis mingi vend, et ma ta linna viskaks, fo sho ma ei visand. Pärast tahtis hoopis Sakku, ma arvan, et ta tahtis hoopis kaineks. Edasi kiire uni, sest järgmine päev olid Harjukate tavadistantsid. Sealt tuli hõbe koju. ÖÖ, ei mäletagi mis edasi sai. No tegelt, liikusime Rocca korra, võtsin neljapäevase summi võidu välja, ehk uue pileti JAA sain 25 eeku, ehk 2 piletit ja nats raha peale : )  Edasi muud midagi. Pühapäev - idee pannkooke teha. Käisin poes ostsin manchi ja värki. Võtsin 2 Summi ka, sain mõlemast piletist 10 krooni, ehk teen 2 uut piletit varsti. Edasi cookisin pannkooke ja sõin neid juustuga, kondenspiima ja šokolaadiga. Mingiaeg läksin suuskama ja siis no koju, koristamine ja vbl õppimine ja värki, nagu pühapäev ikka. Täna oli jubemõnus päike ka!! See teeb päeva teistsuguseks kohe : ) Täna sõites hakkasin veel mõtlema, et varsti ( kuu aja pärast ) on see legaalne mul : ) Vähe ei oota juba :-D jaa no ma regasin Haanja Maratonile ka ära, kes liituks? Enivei, nüüd kohe öö ja magama minek. Homme hommikuvõimelmine 8:15 kuni 9:00 ja siis koolitunnid. Hoiab ühendust!!!

Tsauhhh :)


No comments:

Post a Comment