Monday, January 10, 2011

Hovězí salám se sýrem na vrcholu banán a párek

Vítejte

Nagu te juba aru saite, siis käisin neljapäevast pühapäevani Tšehhis. No tripp oli kahe lennukiga Prahasse. Edasi komberdasime oma mööda vanalinna, käsime söömas ja värki. Edasi uurisime metroo ja värkidega bussipeale ja edasi Libereci. Bussisõit oli no ma ei tea, Eestis sellist ei saa. Bussisõit maksin 100km eemale 80 kohalikku - u 40 Eesti krooni, sellesees oli bussisõit, TV, WC, teenindaja, kes tõi kakaod ja värki, nett oli ka, aga ma ei saanud sellest tšehhikeelsest juhisest aru. Ühesõnaga no luks värk, Eestis 40 eeguga seda küll ei saa. No siis oli vaja saada Bedrichovi edasi, võtsime takso, kõige kiirem. Taksomees võttis -100 kohalikku arvest maha, sest ei leindu kohe kohta üles ja sõitis mööda, normaalne. No saabusime hotelli siis, kui seda võib hotelliks nimetada. Isegi räitkuid polnd :-O aga suht suva mis hotell, higised suusatajad mahtusid ära ja no jah.... Tubades oli ka vastikult palava ja värki, eriti luxid polnd ka. Söök oli ka selline imelik, õlle maksis vähem kui misiganes Kofkola vms. Igapäev käsime staadionil siis suuska proovimas ja määret mõtlemas. Üksõhtu käisin Liberecis suuremas kaubamajas. Ühes automaadis nägin Monsterit, kuna Eestis pole, siis pidin kohe võtma. 30 kohalikku, jaga kahega ja on hind eekides, no pole palju. Siis peale õhtusööki tegin SukuLaku karbi lahti : ) kahjuks otsas juba :-/ Siis määrisime järgnevaks päevaks suuski ja möllasime niisama. Maratoni hommik siis - ilgelt sula oli ja värki, teed jääs ja puha, eks ta üks kliistri ilm oli. No maraton ise läks hästi 25 km aeg 1:24, koht 74-jas, omaklassi 12-nes. Edasi visati meid autoga Prahasse. Teepeal suutis herr Policijas vaadata, et meil pole Winety-it ja tegi trahvi (kiirtee maks siis). Lennukiga Helingisse ja sealt selle propellertrammiga Tallinnasse. Pidime ootama mingi, 1:25 tundi, et mingit küllmumisvastast asja teha, kapten veel ütles, et aega oli, pakke toodi juurde. Tallinnas mina oma kotti aga kätte ei saanud -.- Enivei lennuk pidi Tallinnas olema 00:20 me olime 02:00 vastik, uneaeg läks raisku. Kodus mingi poole kolmest, kohe magama ja kooli hommikul. Ilgelt väsind oli olla ka. No nsm, siis homme esimene järeltöö juba ja värki :-D Ma nüüd siis lõpetan siin ja uurin elu edasi...