Thursday, October 28, 2010

205/55 R16 91H

Tsauuuu..

Nüüd siis väheke sellest, mis vahepeal juhtunud on. Kolmapäeval ärkasin ja siis nagu ikka, ei söö vaid arvutisse ja värki. Edasi läksin keldrisse oma underit vuntsima. Suht asja võib isegi saada sellest, vähemalt mulle tundub. Lihvisin veitsa vana pahtlit maha ja panin uue asemele. Täna hakkan uuesti uurima seda varsti. Edasi läksime Junniga ujuma jälle JA jälle tuli kerge 2 km + saun :-) Järgnevalt läksin poest läbi ja võtsin midagi kergelt süüa ja sõitisn koju. Seal tegin toa pimedaks, võtsin oma söögi ja vaatasin filmi lõpuni - veits crazy film oli aga hea küll. Siis tegin uinaku SEST edasi on ju ööläbi möllu klubis Panoraam. Jälle oli mind siis kutsutud fotograafiks. Seekord oli paljurohkem rahvast ka :-)

Läksin siis 21:50 bussiga Maximaaa juurest, Narusk tuli ka + bussis oli veel mingid mimme, kes läksid vist ka kuskile peole vms. Naruskilt uurisin bussis, et mis laulu ma kuulaks jne JÄRKSU tuli Waka Waka ja hoia nüüd alt  : D Mõtlesin, et kas SkyPlus on Waka Waka-st teinud tõlkeloo? Kuna mu iPod näitas ka selle loo sõnu, siis hakkasime ise arvama. "..Waka Waka, eh eh eh, tsaminamina eh eh Waka Waka eh eh. No ühesõnaga nalja sai.

Edasi olime linnas ja läksime otseteed Panoraami. Mikk tuli ka sinna, aga ta ei saanud varem sisse ja ma ei ta kuhu ta läks. Igatahes peole ta tuli. Ma läksin sisse ära, panin kaamera valmis ja oli PIDU. No seekord oli rahvas enne sissetulekut juba väga vsjo endaga. Esimene vend kes sisse tahtis tulla peksti turvade poolt kohe välja. Siis mingi tunnikese pärast magas üks vend garderoobi diivanil, see visati ka välja ja mis jube, ropsis ennast täis seal külmal tänaval : / No edasist on väga raske kirjeldada, sest oli väga pidu, rahvas möllas ja värki. Tuli veel palju sõpru, kuigi Sauekaid oleks võinud rohkem olla, aga see selleks. Siitkohalt tervitused Keilasse, Kohilasse, Piritale jne.

Proovin siiski paari asja meenutada sealt peolt.....
  • Tuli üks neiu mu juurde ja küsis, et ega ma ta sõbrannat näinud pole? Gaad, klubis on 800 inimest ja ma nägin küll teda : D Hakkas seletama mulle, et milline ta välja näeb: Tumedate juustega ja räägib telefoniga. OK!! Põhiteema oli selles, et see telefon olevat tema oma olnud ja tahtis tagasi seda.
  • Oli mingi imelik laul. Täiesti tavaline õntsaõntsatumpumpumparampampam ja siis Dj karjus vahele "Anu Saagim" Siis ma mõtlesin küll, et MV?
  • Siis oli mingi tüdruk, kes tahtis ka pilti. Kui ma temajuurest lahkuma hakkasin, siis ta ütles, et oled Mikk? Ma: Jah, kus tead? Tüdruk: Ma käisin Sauel! Ohissand, mida kõike välja ei mõelda.
No siis hakkas pidu lõppema ka, suht kiirelt läks seekord. Edasi läksime korra ( mingi 1.5h vist) Lare juurde, kus ma andsin oma pildid ära ja tehti veel toimetusi ja siis läksime kõik lahku ära. Sõitisn 7:47 rongiga baltast Sauele. Et mitte vältida magamajäämist, olin Appstore-s ja tõmbasin igast mõttetuid appe. Kojuminnes tegin kerge kakao ja magama ära. Ärkasin vist sellepeale, et ilgelt vastik oli olla = Parempoolne mandel paistes ja nina kinni : S Nüüd ravisin ennast ja vaatan mis edasi teen. Tahaks poest ühtesi komme ja siis kas korra nortsi, tagasi ja underit näppima vms.

Aga teie, olgetublid jne

Tsaukaaaaa :-)

No comments:

Post a Comment