Friday, October 29, 2010

Mitte alla 3 aastastele lastele - sisaldab pisidetaile!!

Joujoujou..

Täna siis vaheaja viimane reede!! Hetkel selline valus olla - nimelt neelata veitsa valus. Olen kannukese teed juba ära joonud, varsti teen uue. Muidu enamvähem.

Täna siis hommikul vara tuli Elionist mees -.- pmst lõpuni magada ei saanud. Kuna ma olen juba mustmiljon + 7 korda sinna helistanud, siis nüüd saadeti mingi mees koju, vaatas veits ja läks ära. Okei, siis vaatasin oma filmi lõpuni. Eile olin jälle magama jäänud poole filmi peale. Kusjuures Erik oli ka mulle helsitanud. Niipiinlik, pidin päevapeale uuesti küsima talt, et mis ma rääkisisn jne : (  Siis rääkisin Araka härraga ja sain uue filmi "Mr WoodCock" okei, selle vaatasin ka ära.  Siis tegin kiire PeetriPizza ja läksin linna. Linnas kerge Kaubamaja ja Viru tiir, ning kinno. Pole kauaega käinud. Kui Teid huvitab, siis vaatasin ka sotsiaalvõrgustiku ära. Suht selline, hea oli, soovitan!! Okei, siis sõitsime koju, Sellust läbi (Kohalikud Selveri hängijad nimetasid Selverit Selluks) jaa koju. Enne sain Tõnismäe aapteegist paar rohtu ka endale. Nüüd siis kodus, püüan ravida ennast jne. Homme ma ei tea mis saama hakkab aga jah!!

See oli väike postitus,

Tsaukaaa :-)

No comments:

Post a Comment