Saturday, October 23, 2010

Kõik jutud - null lepingud.

Jouuuks,
Reedel oli siis viimane päev koolis rebastega, oli plaanis neile vahetundidel mängud ja siis kuuenda tunni ajal võimlas väike ristimine. Tunnid olid sellised imelikud, eks kõigil oli äreuvs ka sees tulevase nädala ees, SEST vaheaeg algas juu. Need mata tunnid Citu ja Eskoga kujunesid selliseks lõbusaks, siiski ma sain asjadest aru jne. Peale kuuendat tundi, ehk peale retsi pidime seda läga koristama hakkama, kaasaarvatud ka mina. Siis oli ilge kammajaa mingi põrandalapi krõpsuga, mis oli nuudleid täis. Koristajamutt läks ilgelt närvi, loopis asju jne. Pesin selle puhtaks ja mutt oli kohe täis hellust ja midaiganes, ühesõnaga mingi põrandalapi vars koos tallaga oli talle elu. Teeni seda ja ole rahulik!!! Siis läks edasi kojutrippides. Hakkasin tegelema viimase päeva piltidega, sest rahval oli kohe suur tahtmine neid saada. Tegin ära, kuid siiski mul oli RÄME uni kõik need viimased kolm päeva. Vist oli see sellest rebaste korraldamisest, kuigi mina ei korraldanud eriti midagi ju :P tegin pilti ainult. Maeitea mis Helen ja teised tunnevad. Läksin magama ja ärkasin viie paiku, sest siis läksime issiga trenni. Vahepeal suudeti mulle helistada maeiteamitu korda peolt ja teistelt. Joel tahtis minuga sinna saada, lisandus Silver, Morten tüütas jne. Aga kõik laabus. Käisin trennis, peale seda saunas ja oligi  minek. Saime Silveriga poe ees kokku, võtsin ta peale ja siis võtsime Jossu keilast ka peale. Autos läks ilgeks aegade meenutamiseks ja arutamiseks, et me kõik saame varsti 18. Siis oli minek peole, kuna ma olin seekord korras oli mul veitsa igav. See pidu mulle väga ei meeldinud, sest roobiti, taoti, peksti jne. Ühesõnaga ma sain sealt tulema, ma ei tea kellega, maksin talle ja sain tervelt koju :-). Tervelt, SEST oli ilgelt libe kojuõsita. Terve tee oli ment ka sabas jne. Hommikul oli ilgelt hea ärgata, mittemingit PAHAOLLA-t jne. Olin natuke ja siis läksime rehve vahetama kahe autoga. Nomaeitea kõik olid vist avastanud, et libe on ja koguneisd samal ajal mis me sinna punkti. Seega me jätsime ainult rehvid sinna ja pärast läksime tagasi ja vahetasime ära ja andsime suvekad ka balanssi. Õhtul oli veel väike sünts ja nüüd kodus tagasi.

Kirjutasin seekord nii ülevaatlikult kui sain, kuna ma olen veitsa unine ja sellest oleks vääga pikk jutt tulnud kui kõike meenutama hakata. Aga okeika sõbrad, homme läheb ka kergeks peoks, peab välja puhkama ennast..


Järgmise korrani :-)
Tsauuuuu....

Ainuke kes aru sai :-)

No comments:

Post a Comment