Monday, October 25, 2010

Kõik lepingud - null jutud.

Hõõõõõõõõõõõõõ!

On pühapäev, ei esmaspäev ja on vaheaeg :-) Sain just oma pelmeenid söödud (hommikusöök) võtsin tugitoolil mugava asendi sisse, et väheke kribada, et  mis juhtunud on.

Laupäeval olin kodune vahetasin autol rehve jne, siis oli linnas üks sünnipäev ja muud ei midagi. Selleeest oli aga pühapäev vähe kõvem. Kõigepealt sai ärgatud, arvutis oldud, koristatud jne. Siis toimus kerge söömaaeg, sest vanaisal oli sünnipäev.

Edasi tuli Junn 17 paiku siia ja hakkasime Ave kinki lõpuni viima. Tegime päris kenalt ära ja lahe oli oma kätetööd vaadata. Tegime väikse kõne Mortenile ja saime poe-ees kokku. Seal nägime juba teisi kes läksid Ave sünnipeävale ja siis trippisime poest, maximasse ja sealt jaama. Sõitsime rongiga linna ja edasi oli plaan bussiga minna. Enne seda käisime ka R-kioskist läbi, kust ostsin 2 pakki Diroli nätsu. Esialgu mõtlesin, et võtan ühe aga siis pressiti kaks peale, et sellega võib kastitäie nätsu võita. Mul oli suht suva ja proovsisin ära. Kui selle loosikaardi ära kraapisin, siis tuli välja, et ma sain endale KASTI nätsu :D Nii me siis läksimegi nätsudega peole. Kahjuks ma aga nende nätsudega koju ei jõudnud, sest see karp tehti maatasa, kui ma ära olin ja seega seda pole enam nüüd : / Miks te tegite nii?? Okei, edasi läks pidu täie hooga. Söödi krõpsu, joodi cocat, söödi SUURT torti jne. Rahval oli lõbus olla ja kõig said tantsida jne, tervitused Junn!! Enne keksööd oli pidu juba täieshoos ja rahvas oli suht hull juba. Kella ma väga ei vaadanud, sest ma ei jõudnd lihtsalt ja seega kellaaegadest ma eriti midagi ei tea. Järsku tuli sinna veel Saue rahvast juurde: Maasu, Tups, Muki, Erko, Rando jaa Matu (õiget nime ei tea :D). Lõpuks oli juba päris sassis ja tahtmine koju minna. Sebisin siis ennast Muki auto peale. Me sõitsime mingi ööö, viie ja kuue vahel ära sealt Sauele. Trippisin siis tuppa ära ja kerge arvuti, sest Erkoga pidime msn-is pasandama (ma ei tea kuhu see jäi) ja siis kohe magama ära.

Algas hommik.....

Bljaaa, tükkaega pole nii paha olnud. Viimati vist peale Keidu sünnipäeva. Ärkasin ka muidugi vara, tõin vett kohe + panin sinna seda laimivedelikku sisse (pidevat aitama) ja siis hakkasin telekat vaatama : P Lõpuks tuli uuesti uni ja kokkuvõttes ärkasin mingi kella 13 paiku. Siis oli juba parem :-) Järgnesid kerged jutuajamised "pralle"- s ja seletamised ki xx u-le. Ning siis  SÖÖMA. Parim asi peale ränka õhtut - õnneks oli isu. Ja nüüd ma olengi siin ringiga tagasi. Aga okei, nüüd liigub vist välja, et hingata värsket õhtu ja teistega muljeid jagada eilsest.

Kahjuks see koolivaheaeg on suht lühike, et midagi suurt-suurt teha ei saa, aga siiski puhkus :-)

Aga olgu, ma hakkan liigutama nüüd!!

Tsaukiiii :-)

No comments:

Post a Comment