Sunday, October 31, 2010

Porgandipüreesupp juustuste saiakuubikutega...

Hello sunshine

Eile siis ei kirjutanud, püüan seda viga prooovin täna paranada.

Need mõlemad nädalalõpu päevad on mõnusad olnud, mis siis, et täiesti tühjad, aga siiski.
Laupäeva hommikul magasin kauaaaaa, sain lõpukss kaua magada. Peale seda istusin rooli ja hakkasin neid tammelehti ära viima. Maeitea mitu tiiru ma sauepeal tegin, aga ära me need viisime. Edasi sain lasanjettt :-) Ma ootasin seda ülikaua. Peale seda läksime uuesti emaga linna. Ma tahtsin endale uusi teksasi + kampsun tuli ka, ehk oli kerge Rottermani ja Kristiine reis. Pealeseda tulin koju, käisin korra suksuga õues kergelt ja koju tagasi. Ma ei mäleta mis ma siis tegin, aga arvatavasti lihivisin underit ja olin arvutis = vaatasin filme jne. Üldse vaatasin eile ja täna palju filme ära, paartükki sooles veel.

The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it

When you fall get up
Oh oh...
And if you fall get up
Oh oh...

Tsamina mina
Zangalewa
Cuz this is Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh

Tsamina mina zangalewa
Anawa aa
This time for Africa
 

Tänasest ka siis natuke. Ärgates oli ikka selline tunne, et olen veel haige. Ärkasin, võtsin alt kooke, tulin kohe arvutisse ja nii oli. Ma ei tea kaua ma seal istusin, aga järsku plahvatas, et peaks koolist mõned õpikud tooma ja koolitükid ära tegema. OOooojaaa, kooliasjade tegemisega kulus kaua, sest lihtsalt polnud viitsimust väga. Siis vaatasin jälle filmi ja sain teada, et külalised tulevad Venemaalt ja Ukrainast vms. Enne seda jõudsin veel toa ära koristada ja siis nad tulid. Sõime kooki ja värki ning jutustasime. Kusjuures ma sain vene keelest aru, nii hea oli aru saada : D

Sigo tranquila
Like I’m on a beach in Anguilla
Sippin’ on Corona
Like it’s nothin’ goin' on
I ain’t leavin’ you alone
What is meant for me
No other girl is gonna take
So keep them off

And I’m crazy, but you like it (loca, loca, loca)
You like that it ain’t easy (loca, loca, loca)
I’m crazy but you like it (loca, loca, loca)
Crazy but you like it

That girl is a nutter
Hot though, I heat up when I touch her
Chica caliente
Got me rapping to merengue
I feel so el presidente
I’m runnin’ shit and I’m lovin’ it
She’s got a mean lil’ butt,
But you should see what she does with it
She keeps it down low (down low, down low)
I can never get enough (oh no, oh no)
She gives me the runaround,
But I stay chasin’
But I mean, yo, I’m in love
With a crazy girl
But it’s all good
And it’s fine by me
Just as long as I hear her say, “Ay, papi”

Aga nüüd tuleb varsti magama minna ja homme kooli jälle. Seniks olge tublid ja tervitage Shakirat.



Tsaukaaaa  :-)

No comments:

Post a Comment