Sunday, October 17, 2010

Peaproov..

Noniii lugejad on pühapäeva õhtu ja aeg homme kooli minna :-)

Täna siis ei toimunud suurt midagi - pühapäev siiski. Ärkasin 9:55 paiku ja siis ei põõnanud edasi, vaid ikka ärkasin kohe püsti, kiire pesu ja kohe arvutisse.  Arvutis, nagu ikka polnud midagi teha, tegin põhivärgid ära, mõtlesin nats ja läksin garagesse. Pole kaua aega garages veetnud since i had Stella, muide see uuesti müügis nüüd :(. Garages proovisin peale oma undertail-i ja proovisin selgusele jõuda oma suksu esilaternas. Siiski jäi see seekord kinniseks ja ei muutunud midagi :/ tahaks pimedassõites ka midagi näha. Siiski, et underit tuleb kõvasti fixida olen ma selle üle õnnelik, sai soodsalt ja puha. Peale seda läksin tuppa tagasi ja algas jälle igavlemine, seekord oli msn vähe elavam juba. Kuna ma polnud kella 9:55 saati, ehk ärkamisest saati söönud tuli isu midgai valmistada for real, mitte osta mingit valmiscräppi ja seda sisse ajada ja pärast tunda, et keha on täis E-545-tesi. Seega läksin poodi, ostsin hakkliha ja tegin ühe kausitäie kartuli-hakklihavormi. Senikaua kuni see valmis vaatasin filmi "The Onion Movie" - suht mõttetu film minuarust, mingid uudised koguaeg jne. Film jäi pooleli kuna ahi tirises ja oli söögiaeg. See minu esmavalmistatud kartulivorm oli isegi väga hea ;) oleks võinud siiski rohkem mahlane olla.

Peale seda käisin käbe pesemas ära ja magustoidule = Tutti Frutti Choco ja parki istuma. Sõin oma kommid ära, vaatasin kui paha Junnil on ja lasin koju leebet, sest oli juba ka külm.

Kodus sai siis nats jälle nokitud kartulivormi ja oma tuba koristatud. Seejärel tulid vanemad koju, sain oma nv plaanidest rääkida ja hakkasin matat tegema. Alguses tundud masterraske, aga ma nats kasutasin ajurakke ja Excelit ja oligi olemas, how nice, mõned jäid ikka tegemata ka -  aju lihtsalt ei käinud üle neist. Viimaste kohta uurib õpetajalt homme.

Ahjaa, homme on KULTUURIPÄEV, läheme väikse rahvaga koolist linnateatrisse "Tõde ja Õigus 2" vaatama, kuigi ma olen seda näinud tahan ikkagi minna. Seekord jääb vist eripakkumine Le Chetau restoranis Simoga ära, sest tal autokool. Ma ei teagi mis ma teen, viisakas söögikohas võiks korra enne etendust peatuda, aga seda ma veel vaatan.

Homme hommikune ujumine on ka veel kahtluse all mul, mõtlen veel ja uurin kes veel tuleks, aga nüüd ma lõpetan kirjutamise ja hängin veitsa arvutis ja siis sliipi.

Ooops, panen ka paar pilti:P

Suksu underiga


Tsaukaaaa...

No comments:

Post a Comment