Tuesday, October 26, 2010

Jutud, lepingud - Kõik null!

Heiopeio,

On siis vaheaja teisipäev, kohe lõppemas muide. Täna siis sai äratus pandud, aga JAHH mis ma panen tast kui ma varem ärkan -.- Enivei läksin siis rongiga linna, õnneks tuli Kaarel ka - ei pidanud üksi seda elektrirallit üle elama. Sain emaga kokku (auto) ning läksime klaasriiet ja epovaiku ostma mulle. Peale seda viisin veel raamatu ära ja läksin Viru ringil maha, kust edasi tegin kerge Mäkitiiru ja siis bussipeale. Suht vedas, et bussile sain, sest mäkis teenindaja ütles, et 4 min läheb, mul oli nagu WHAAT, sain oma söögi kätte ja jooksin peatusesse ja sealt see buss tuligi - suht napikas. Siis sõitsin Sauepoole, no tõeline mullaralli. Ja siis tuli Tanel peale, thank god jälle ei pidanud jälle üksi sõitma. Teepeal vaatasime ta tunniplaani, niisama arvutis ringi ja vaatasin kuidas ta Mahjong Titans vms asja mängis, sain isegi pihta (kodus proovides hui viitsisin mängida ju :D ). Kodus vahetasin riided ja kohe läksin keldrisse klaasriidega undertail-i parandama. Ma nautisin selle vaigu ja riidega möllamist :-) nagu vähe ei oodanud seda ja tulemus hea, asi tugev ja värki. Homme, niipalju kui jõuan, alustan lihvimise ja muude modifikatsioonidega.

Edasi leppisime Junniga (kes tegi ka blogi), et lähme 16:00 ujuma. Mõeldud tehtud ja pool kuus tagasi väljas. Siis sõitsin koju ja pelmeene juustuga valmistama, tuli suht njämma isegi. Söögiajal oli ka arvuti ees ja sai räägitud seal, et õue läheks. Helen ühesõnaga ei tulnud ja läksime Helisega nortsi, kus olid juba teised ees: paljud. Edasi kui see koht kinni pandi läksime poe kaudu ER-i ja olime (külmetasime) seal pmst. Edasi läksime koju ära. Tegin kodus veel Waka Waka-st helina ja olen lahe nüüd.

Homme olen kodune, käin ujumas magan ja SIIS Panoraami! Tulge ka!!

Ülejäänust juba järgmine kord, ma arvan, et siiski mitte homme vaid ülehomme kui ma ennast välja maganud olen.

Tsaukssšš :-)

No comments:

Post a Comment