Sunday, November 7, 2010

我不明白是什麼都列出來了!

Hello sunshine :-)
Just nii võis tänase pühapäeva hommiku kohta öelda. No tõest, ärkasin kuskil 8:06, tegelt äratati, pidime kell 9 ärakama aga VAHETPOLE. Ühesõnaga läksime siis trenni. Minaeitea selle matka oleks võinud Saue ümbruses ka teha, mitte sõita kuskile pässa. Peale seda tulime tagasi koju, tegin midagi ja kohe voodisse, sesst uni oli ikka veel (rajal olime umbes 2:25). Magasin siis kuni mingi kella kolmeni, vahepeal helistas veel herr Junn ja kutsus ujuma, aga ma tõesti ei läinud. Ärgates oli nagu MID APER SET?? See seljavalu mis tulenes reedesestt katsetest oli ägestunud tänase matkaga ja magada + liikuda oli väga vaevaline. Okei siis ärkasin, sõin jaa ma ei teagi. Tulin arvutisse, olin nats siin ja läksin lugema. Maeitea no, see raamat venib lihtsaltttt! :-/ Küll ma selle läbi saan, ikka saan! : -D Siis koristasin toa ära, kogusin veel kõik Eesti sendid kokku, viin ära millalgi, sest varsti on ju € aeg. Peale seda tuli meelde, et homme kool ja midagi oleks süüa vaja. Nüüd sain ma tõesti aru, et vahepeal ei ole auto soovitatav. No tõesti, selleks et minna poodi (2 min autosõitu) pead sa võtma selle jääkraabitsa ja möllama sellega. Enivei ma sain käidud. Lähenedes poe parklas asuvale parkimiskohale testisin veel korraks tagarataste blokeerumisest tulenevat külglibisemist ja OPS olingi pargitud! Nagu kuskil filmis vms. Ei jah libe on!!! Olge ettevaatlikud. Peale seda kodus väike õppimissats ja loomulikult "Riigimehed" vaatamine. Edasi kulges asi nagu ikka, sööd õpid pesed jne!! Okeika, homme uus nädal ja värki. Ma liigun magama ja lugema nüüd!

Atsisveikinimas su mano skaitytojai!! :-)

No comments:

Post a Comment