Saturday, November 20, 2010

Seal on see, aga see pole sedasi nagu see oli vaid on hoopis sedasi nagu see seal siis pidi olema.

Heiaa!

Laupäev eksole!! Enne kümmet üleval ja niihea olla!! :-) Magada poleks niikuinii kaua saanud, aga polnud vaja ka, sest eilne õhtu oli väga rahulik - ei teinud midagi + hakkasime enne 00:00-i kodupoole tulema.

Lähemalt sellest päevast siis. Hommikul oli ärkamisega ka probleeme, kuid sain hakkama. Oli kerge eating ja suit-up. Koolis siis inkad, matad, estad, maiskond + füss. Noo matas olid jälle ümber ja läbi x-telje jooksvad jooned või funktsioonid, ma ei tea kuidas nimetada. Midagi vägahullu pole, saab hakkama. Estas, kirjanduses tähedab, mõtlesin, et vähendan klassi hirmu ja vastan ise ära. Tegelt oli Kristian (Kristjan) Jaak Petersonist suht kerge rääkida, aga samas aidati ka mind (A). Kõigepealt Erko mingi nuuskaks kõvasti ja valjusti mingi 20 sek, samalajal  sain ma uue võimaluse eesistuva Cristeni õpikusse piiluda ja õigesti rääkima hakata. Vahepeal oli Cituga ränk koostöö, näitas mulle näpuga õpikust read ette ja ma lugesin :-P - Nelja sain! No edasi muud eriti ei juhtunud, käsime söömas ja värki ning algas viimane tund, füss. Kunst jäi ära!!! Eino füsas pole kauaaega niikõvasti kaasa teinud, et vihikusse 3 lehte täis kirjutasin. Enivei siis koju, kodus mingiaja jaa linnapoole!! Rõvee ilm oli + seekord maeiteamiks pidin ma niivara jaama liikuma :-/ Okei spinnis olid head laulud ja värki, eelviimaseks looks tuli ka Waka Waka!! (hetkel käib ka). Peale seda kui autosse istusin vaatasin, et herr Rax oli helistanud, kutsus enda juurde. Samal ajal kui Järve Keskuse parklas parkisin helsitas Helen ja kutsus ka Raxi juurde. Käisime poes ära ja läksimegi sinna. Ma, Sten, Junn, Helen, Rax ja Aliis olime seal. Tegime piljardit ja rääkisime niisama ebayst vms. Suht kohe läksime ära, sestno Junn ja Helen olid väsinud, aga ega mul ka pikka pidu polnud enam. Siis kodus vetisa üleval ja Headööd!!


Laupäeva hommik siis, varsti Pirita - Kelvingi poole sünnipäevale. Tegevust on! Agaokei, ma hakkan sättima nüüd siis.

tsa :-)

No comments:

Post a Comment