Sunday, November 14, 2010

Segul lasta kuivada normaaltingmustes 72 ööpäeva ja 12 minutit!

No tereeee!!!

Vaatasin just kõik oma blogid üle keda ma nagu pidevalt loen ja värki ning paljud olid juba selle nädalalõpu kokkuvõtnud. Mõtlesin, et teen ka kerge kokkuvõtte, sest pole ju kirjutanud neljapäevast, VIST, saati.

Neljapäev:
Okei, nüüd tuleb meelde miks ma neljapäevast ei kirjutanud, sesttt pole ju mittemidagi kirjutada. A no üks hea asi oli, ema tuli Pärnust ja siis ei läinud tööle edasi, vaid tegi kodus tööd. Ta oli juba siis kodus kui mina mõtlesin minna edasi neljandasse tundi. Okei, kojutulles sain aru, et lasanje on ahjus :-) see oli päeva hetk. Edasi kulges nagu ikka

Reede:
Noo reede juu!! Seda päeva ootavad paljud, olgu see mistahes põhjus. Oli siis koolis veitsa pidulikum olemine kokkulepitud. Mina päris musta pintsakuga peale ei lennanud, olin veidi vabam - pruun velvetpintsak :-D Koolis oli siis esta töö, maiskonna väitlus ja Saue Noorte mälumängu meistrikad vms. Esimene läks, ei oska kommenteerida. Maiskonna sain nelja. Meistrikates saime visttt kuuenda koha. Noo sai nalja ja värki seal koolis ja puha. Edasi trippisin kohe linna Spartasse, et teha kerge trenn enne väljaminekut :-) Sai siis "soovi spinn" valitud. No tõesti olid sellised laulud, et ma peaks pulti minema :-P Kui järgmine reede mul minek on, siis saadan neile vist Scooter - Everything's borrowed laulu, vaataks mis ta teeb sellega, kas tõusu või tasast. Okei, siis läksime veel perega Järve keskusse, pidime vaid korra ühe kingi võtma, aga gaad no, pole seal elusees vist niikaua olnud --.-- no olid põhjused. Siis kiirustasin isa tagant ja liikusime Saue poole. Käisin ruttu toast läbi, vahetasid kostüümi ja välja. Sain Hansuga kokku, kes aitas mul krõpsu valida ja siis edasi oli vägamõnus :-) Igast nalja sai ja värki, lõpuks trippisime Erko, Helise, Citu, Heleni, Hansu, Kristeli, Dorise (vist sai kõik) koju, kuigi mina nägin enda kõrval ainult Erkot ja Helist. Sest ma ei tea kuhu teistel kiire oli, aga me lasime rahulikult. Magama sain mingiiii poole kolmest äkki?? Vägamõnus reede oli!!!


Laupäev:

Kargud ajasin sirgeks 11 paiku. Sain emalt lohutussõnad: "Mine tee endale apelsinimahla ja võta pannkooke, siis jääd ellu!" Tegin ja võtsin neid asju ja NÄETE elan!! :-D  Siis mingiaeg aitasin Eskot ja peale seda läksin matkama. Uurisin natuke lähedal olevaid põlde ja kruusateid. Tulin koju, kiire pesu jaa Piritale onu juurde, ta tütre sünnale. Oi seal sai ka kõhtu punnitatud ja värki, see veiseliha oli no niihea :-) kokku sõime 2 kilo seda ära :-P Jutustasime ja värki ning kodupoole. Majaette jõudsime mingi 00:31


Pühapäev:

Head isadepäeva!! Sellega algas hommik kui läksin isa juurde. Edasi võtsin juustusaiad ja pressisin värsket apelsinimahla ja omatuppa. Sai tsillitud veitsa ja teise onu jette pildistama. Kõikide toimetustega läks kokku oma 1.5 h. Koju tagasi tulles meenus mulle film "Tokyo drift" mõeldud, vaadatud! Peale seda keerutasin üles vetisa pahtlitolmu. Asi näeb juba täitsa kena välja, nüüd krunt, värv+lakk ja Viru ringile kõvatama!! Who is in?? Edasi läksime vanaisa juurde head isadepäeva soovima ja kooki sööma. Sealt tagasitulles koristasin toa, vaatasin matat jaa viimane sats pahtlitolmu. Homsed plaanid on ka tehtud enamvähem. Esialgu lähen kooli ja kui saan teatripiletid siis lähen homme Linnateatrisse. Nüüd vist peab väikese apelsinimahla pressima endale ja unne vajuma :-)

Olge ilusti!!

Tsah..

1 comment: