Sunday, November 21, 2010

I'm the kind of guy who stops the microwave at 1 second just to feel like a bomb defuser.

Yeah, Whats up? Mm-hmm, It's me!!
Tõestino lülitage digiTv sisse või midagi!!

Millest ma viimati kirjutasin....? No ühesõnaga nädalavahetusest pole rääkinud.

Alustan laupäevast ja lõpetan paarkümmend minutit enne esmaspäeva.

Noo panin äratuse mingi 10:00 :-| aga no ärkasin ise 15 min varem, oli aru saada, eelmine õhtu polnud just väga jõhker, et ärgata laupäeva hommikul tuumapomm peas. Okei, pmst meid oli siis sellisele suurele sünnipäevale kutsutud, mis algas Viimsi SPA-st ja edasi siis sünnipäevalapse koju. Enne põhisünnipäevategevust "Body Pump" -i, mis sünnipäevalistele kinni pandi, käisime isaga soendustiirul ja siis pumpama. Peale tunniajast lihasteliigutamist nautisime sauna- ja veemõnusid spaas ja värki. Lõpukssssss sain endale uued ujumisprillid ka Ülemistest. How long i have been searching them?? Ei tea, aga sain lõpuks, omale uued reissing, competition prillid. 50 m aeg ei muutunud selletõttu üldse :-/ 31.(lõpp) tuli see. Noo, siis läksime sinna koju: söödi, joodi ja lauldi. Suht vara isegi, aga siiski hakkasime koju minema, kellel pühapäevane tööpäev ees ja kellel lihtsalt väsimus sportlikust päevast. No kuna teised olid tarbinud jooke, mille normaalne säilvus oli ületanud viimase piiri ja selletõttu õlle alkoholi sisaldus tõusnud 5.2%-ni, siis olin mina sohvrihärra ja sõitsin taksot :-) Lõpuks kui koju jõudsime, tuli telekast "Klass" vms, veitsa seda, veitsa arvutit ja siis seadsin end telekaette. Seekord kohe niimõnusalt, et suhtkohe jäin magama. Esialgu ärkasin sellepeale, et arvutis käis see msn-i hääl kui keegi kirjutab + neid tuli nagu, maeitea, vihmapiisku kui sajab - see on miinus, kui oled kuskil gurpi tsätis sees. No panin arvuti kinni ja jälle voodi. Sealt tuli see film, et kuidas jätta poissi 10 päevaga maha vms. Igatahes ärkasin hommikul pmst samas kohas :-$ jaa, oeh, sügav uni oli, aga magasin välja - peamine. Edasine plaan oli ammu paika pandud - autosi vuntsima. Seekord läks niihästi, et sisusi küll ei viitsinud teha, käravad küll veel, aga pesin 2+1 autot, ehk vanaisa oma tõmbasin ka puhtaks. Siis olin ma vahepeal lubadust murdnud ja noolega vuranud, aga nüüd aitab!! Lasin korralikult ploki puhtaks ja pesin uuesti üle :-) Magab nüüd talveund ja siis järgmine hooaeg mwahahaha.... Siis sain teada, et vanatädi sünnipäev on. Okei sõitsime sinna, sõime ja värki. Loomulikult andsin teada, et mul läheb hästi nii vabalajal kui koolis ja ma veel ei tea mis ma peale gümnaasiumi teen. Siis kiirelt tagasi ja poodi, SESTT homme on cakeweek jaa minupoolt kook teha. Leidsin šokolaadiraamatust mingisuguse ahvatleva šokolaadikoogi retsepti ja poodi aineid ostma. Välja tuli selline, et oleks nagu brownies aga ei ole ka, nomaeitea homme hinnatakse. Vahepeal suutsin isegi õppida JAA sain teada, et mul on veel võlgnikke, how good is that?? Teine Mikk tuletas meelde, et on mulle Panoraamist saati 25 võlgu, mis ma talle jookide jaoks andsin, ma ei tea mis 25 eegu eest klubist juua saab, aga mees pidas oma sõna!! Mul oli küll ununenud juba :-D. Okei, kunagi kohtume ja siis ehk on meeles. Agaa, ma siin lõpetan, sest voodiriietega veel möllata jne.



Tsaukaaa..

No comments:

Post a Comment