Saturday, November 6, 2010

Ex presidente Mesa afirma que Morales debe dialogar

Joujoujoujou..

Issand!! Pole neljapäevast saati bloginud :-/ Okei, püüan siis ennast kokku võtta ja igast päevast väikse ülevaate teha.  Kuid see pole eriti kerge, sest ei mäleta väga neid eredaid hetkeid, aga siiski, ma proovin!

Neljapäev:
Oli siis mõte ka hommikul ujuma minna, sest nohu ja see haigusevärk läks nüüd üle :-) aga siiski ma ei läinud. Esimene tund oli keemia, kus valmistusime jälle tööks ja tegime niisama eksamiülesaneid. Teine tund oli inka, kus oli Past-i peale töö, selle sain kolme :-( nüüd kursusega kesised lood vist, aga ma eitea ise kah. Edasi läks mata ja kaks estat (esta ja kirjandus), see oli jõhker :-| Saime oma Kalevipoja tööd kätte. No cmn, õpetaja jättis mind ja mu lillekest vahetunniks klassi, sest oli rääkida midagi väga piinlikku. Noo ühesõnaga oli asi selles, et meil Kristeliga olid samad vead ja sama sõnastusega - seega olime teineteiselt maha kirjutanud. Me arutasime asja ja panime sama mõtte kirja, aga kuna see oli vale siis oli räme jama sellest. Oleksid need vastused õiged olnud, siis poleks arvatavasti midagi olnud, aga asjalood olid teistpidi -.- Siis õpetaja küsis meilt, et mis me TEEME nüüd? Õps ütles, et arutaksime omavahel selle asja läbi ja läksimegi seda klassiväliselt tegema. Küsisime ka poistelt, kes eelmine aasta sama jama otsa sattusid, et mida teha. Nemad vastasid, et tegid uue töö. NOO cmn!! Me küll uut tööd ei viitsinud teha. Ühesõnaga mõtlesime midagi sellist välja: ..., et arutasime koos enne tööd ja seega olid meie mõtted samad. Kui klassi läksime ja teised tööd kätte said, meietööd jättis viimasteks, siis andis Kristelile töö suht kohe kätte -.- cmn, see oli küll tüdrukute eelistamine. Õpetaja arvas siis, et hakkab mult küsimusi küsima. Ma muidugi ei oleks midagi mäletanud, sest vahepeal oli ju vaheaeg jne, ta lihtsalt parandab neid töid niikaua, et raamat ununeb. Õnneks, ma ei tea mida ta mõtles, aga võttis ta paberi ja kirjutas sinna kolme kahe miinusega. Ja siis andis minu suure AITÄÄÄÄÄH saatel selle mulle üle ja lausus: "Sa oled ränga kontrolli all!!" Ma loomulikult tõmbasin kõrvad kokku ja noogutasin. Camooooon mul nagu räigelt vedas, huuh. Üks kokkulepe oli veel see, et ma enam ei istu ühegi raamatutöö ajal Kristeli kõrval, VAID Erko on uus raamatutöö pinginaaber!! Ühesõnaga oli VÄGA suur jopang. Nüüd edaspidi hoian oma profiili väga madalal seal tunnis. Reedel see isegi õnnestus vist. Õnneks peale seda hakkas vene keel, kus saab nagu alati palju nalja. See oli kohe päeva positiivne külg ja peale seda saime koju. Peale kooli ma ei mäletagi kohe mida ma tegin. Aga see oli vist nii, et ma läksin magama, kuna oli räme uni :-( AGA SIIS helistas Elion, keegi veel + lasti uksekella ja kuna ma olin üksi kodus, siis pidin ju igaksjuhuks minema --..--- Edasi ma ei jäänudki magama ja hakkasin õppima vist, tegelt ei õppinud ju :-D võtsin asjad kotist välja ja hakaksin ühikarotte vms vaatama. AAAAA Ayroniga käisime jooksmas, enne ühikarotte - meelde tuli! Peale seda eelmainitud ühikarotid ja edasi aruvit + voodi! ----- Neljapäev läbi!!

Reede:
Reede algas seekord võitlusega, cioool! Yeah, i know. Võitlus seisnes siis selles, et 6:35 üles saada :-D Võitlus lõppes umbes 6:41 minu võiduga and was time to shine. Olid igahommikused tegeuvsed - (see on miinusmärk) söömine, sest läksin ju ujuma. Ujuma tulid veel Erko, Oskar ja Ayron. Üldse oli palju rahvast, õnneks saime endale ühe raja, muidu ülejäänud rajad olid täis KELL 7 HOMMIKUL! Okei, ujusime siis ära ja läksime inkasse. Enne tundi jõudsin veel väikese mata valemite meeldetuletuse iPodi teha ja läks lahti üks suur inka. Tööd saime kätte = 3 ja värki. Esmaspäeval saab vist midagi parandada aga ma ei tea..... Edasi läks SUUR mata lahti - reedeti kaks tundi -.- Esimese tunni ajal oli veel töö kah :@ Eelnevates tundides oli asi niilihtne, aga nüüd :-/ oli raske, maeitea mis sealt tuleb. Loodame kas parimat, või halvimat, sest siis saab parima uuesti teha :-P Siis olid veel mingid tunnid ja lõpus see KUNST. No tõesti õpetaja, MIKS te niivana olete? Noo see tund, ma eitea. Esiteks pasandas seal Karl - sai suht tihti pähe, aga nalja sai!! Õpetaja aga ei saanud tõesti millestki aru ja hakkas lampi suvalisi õpilasi tunnist välja viskama, teadmata isegi miks ta seda teeb!? Kui tund oli läbi siis oli nagu kergendus vms. Liikusime rahvaga kodudepoole. Cituga panime tähele, et rahvas nagu jookseks kuskile, pidurdasime neid, natuke nagu aitas, aga cruisida ikka ei saaund. Kes läks peole, kes maale jne. Ma läksin koju, olin veitsa arvutis ja siis voodisse puhkama korra, sest ikka väss oli peal. Järsku ärkasin sellepeale, et norskasin :-$ Siis keerasin mõnusama asendi ja magasin kuni telefon mind äratas -  oli aeg trenni minna. Seekord oli meid juba rohkem, 8 inimest ja trenni sisuks oli "kehalised katsed": 2 km jooksu, nurga hoidmine, kõhulihased, pump, kätekõverdused ja lõuatõmme. Kokkuvõttes sain vist viienda koha vms - kuna aga pole vahepeal midagi teinud, siis mõned asjad olid halvemad, mõned paremad, ehk kui ei tee trenni, siis ei muutu ka su kehalise võimekusega midagi. Kui see läbi sai, siis vaatasin, et Citu oli helsitanud. Kõne mõte oli ühesõnaga mingit tegeuvst otsida, aga Tauri oli mind juba Keilasse kutsunud. Pole Keilas ka ammu käinud. Peale trenni läksime trennirahvaga veel sauna muljetama ja peale seda Tauriga keilasse. Keilas lükkasime kergelt sööki (enne külastasime loomulikult tanklat) ja lükkasime kerged koksid ja filmi peale. Kuna me Tauriga olime saunast suht läbi, siis vajusime suht kohe ära ja ärkasime hommikul poole 11 ajal. Ehk kätte on jõudnud laupäev.

Laupäev:
Ärkasime, tegime kerged söögid. Kätlin suutis loomulikult mingi osa pannkoogi tainast köögipõrandale ajada hihihih :-) Siis ööö, vaatasime korra telekat olime auto24.ee-s jne ühesõnaga NIISAMA. Peale seda sõitsime Kätliniga roniga Keilast minema, mina Sauele ja tema Nõmmele. Kodus möllasin veits toas jaaa hakkasin uut raamatut lugema "Isa Goriot" Ma olen veel alles alguses, kus kirjeldab inimesi jne, aga tundub enam-vähem :-) loodame, et on huvitav, kohe lähen lugema ka. Peale lugemist, toimetasin Karolile ta mp3-e tagasi teiselt Mikult ja läksin ujuma. Jõudsin suht viimasel sekundil, jälle jopang. Kedagi polnud peale minu, yaiii. Läksin ujulasse, kõik oli absull tühi inimestest, valisin raja mis tahtsin ja ujusin. Seekord oli veits sketchi, sest ujusin 1 km korraga :-O minujaosk edusamm :-D puhkasin veitsa ja tõmbasin ühe 500 m veel peale ja sauna ära :-) Siis vurasin koju, kerge söök ja teatrisse, mõned ütlevad "..jälle? :-D" Jah, seekord tõesti teist korda seenädal, aga mis siis?? :-D Seekord oli etendus Draamateatris "Kõik on täis" Selline monoteater, veits nalja ja värki. Peale seda Vapianosse ja siis Sauepoole. Liikusin Sauel korra lofti ette ja sealt suht kiirelt koju tagasi. Homme hommikul veel isa ja ühe sõbraga matkale 2:20 ja siis ma ei tea, lugema vms.
      Agaokeika ma lõpetan, sest kell kohe pühapäev ja hakka veel sellest ka kirjutama :-P Olge siis tublid ja värki!!

Panen veel ühe video ka siia, vaadake kindlalt!! Eriti seda kohta mis on 1:26 ;-)

Tsaukaaa!! :-)

No comments:

Post a Comment