Wednesday, November 17, 2010

Kas sa tahaksid koer olla, saaksid ise oma mune lakkuda..?

Heipa hei!!


          Täna on saavutus, ei pea kirjutama kahest päevast, vaid kirjutan ainult kolmapäevast.
Nii, kolmapäev siis.... Algas geoga, edai läks vene, kus õps oli haige :-( Teise rühma õpetaja pani mingeid lauseid tegema, kirjutasin veits ja arvasin, et parem on Oskariga ikka suuliselt venekeeles rääkida ja siis me harjutasimegi seal. Edasi saime bio tööd kätte :'( - tõesti pole isegi väärt kirjutama siia mis ma selle sain. Edasi läks kirjandus ja ajalugu, viimasest saime varem ära minna, sest minek oli KAMU-sse siiski (eelmises postituses kirjas mis see tähendab). Seal oli veits vastik olla, sest ma olin ilgelt väsinud ja ma ei suutnud kaasa kuulata. Enivei, peale seda läksime mäkkii :-) ülepikaaja sain ka sinna!! Mina, Märten, Daniel, Helis, Merilin ja Kaia olime siis mäkis. Kaia meenutas mulle, et friikatega McFlurry on ilgelt hea. Peale seda kui ma proovisin friikat jäätisega ütles Simo, et umbes välismaalased vaatasid jne. VETISSS piinlik, aga suva see! Edasi tulime mullarallikaga Sauele. Seekord  Olerexis Helisega maha, sest selleajaga mis buss sõidab sinna kus ma tavaliselt maha lähen, olen ma kodus juba :-) Beat that!! Helis ütles, et ma olen geenius (A). Kodus pmst eriti ei olnud, sest tõin koolist arvuti ja mõned õpikud, käisin poest - tuli mõte ka lotot proovida ja koju tagasi. Edasi tuli isa koju, läksims kohe Keilasse trenni edasi, tempokas oli! Edasi koju, söök õpp, ms ja Headööd!! :-)


Tsauplau..

No comments:

Post a Comment