Tuesday, November 16, 2010

Flatron

Heiii!!
Alanud on uus nädal, kus puhuvad uued tuuled! Teen väikse kokkuvõtte tänasest ja eilsest. Eilee, oli esmaspäev. Koolis ei juhtunud mittemidagi huvitavat, visttt.... Kojutulles avastasin täielikult endale ebay.com lehekülje :-P Oi ma sukeldusin sellesse ja sain aru, kuidas on mulle ikka kott pähe tõmmatud asjadega, mis ma ostnud olen. See selleks, sealt leiab igasugu asju for real nagu. Edasi läksime Oskari ja Mikuga jooksma, nagu teine Mikk oli ka. Arutasime seal igasuguseid äriasju, et kuidas ikka Mustangid tulevad jne. Oskaril on väike profit olemas juba, viis sendid ära :-D Siis oligi kojuminek, kust leidsin lambalihaaaa. Onu oli piltide tegemise eest, suure kintsu suitsutatud lambaliha, jumala hea oli :-) Siis väike bioloogia õping ja magama.

Teisipäev - jõleraske ärgata, isegi kerge sissemagamine jne. Vedasin end kooli, jagasin Helenile oma eelmiseõhtu muljeid jne. Koolis oli kõigerängem vist bio töö, noo õps oli minu ja Ossi vahel + ajas sealt mingeid kärbseid minema, et ei saanud kahekesi mõtleda -.- Edasi kehalisse - jõukasse pushima jaaa musasse. 5 min enne musa tunni lõppu sain lõpuks teada, et ma sain teatripiletid!!!! Seekord tahtis Hans ka kaasa tulla. Etendus oli siis Hecuba Pärast. Ma seda ühekorra näinud, agaa tahtsin veel minna :-) mõeldud, tehtud. Siis teatrist tagasi, koju, söök + blogimine jne. Nüüd magama ära jaa homme KAMU-sse, ehk KAdrioruKunstiMuuseumisse. Ma ei tea mis seal saama hakkab, aga eks näis!

Tsauhhh :-)

No comments:

Post a Comment