Monday, November 22, 2010

.....:"Ma olen pommimees, kui näed mind jooksmas ära jää maha!"

Yoyoyoy,

Sellega tuleb see meelde, et: " Yo dawg, we heard that you like cooking, so we putted owen into yout owen so you can cook while you are cooking!"
Esmaspäev siis. Hommikul mingi suhtvaikne koolikõndimine, tunnid jne. Seenädal oli siis minukord kooki teha. Söödi ära, et kõigehullem vist polnud. Räbalad müüsid ka kooke, aga mul oli tasuta. Füsas käisin tahvliees, panin ülesande paike ja õps pani selleeest viie paika. Muud nagu midagi, matas saan ikka pähe, kui teistele midagi seletan, apohh. Inimeseõpetuses oli töö. Enamvähem kiideti mu töö heaks. Noo, siis trippisime koju, Stefanile midagi öelda. Kodus olin veitsa siis JA ÄKKI kontakteerus John - meie asjad olid Hollandist kohale jõudnud :-) Nüüd ootan suure huviga Hong Kongist ka kaupa. Kodus siis hakkasin kohe testima ja reklaamima - kui huvi on siis ma olen olemas, mind saab kätte paljudel viisidel. Edasi hakkasin keemiat tegema, sest täna tegin ostuse, et teen 11 lõpus Keemia Riigieksami - how sick?  kuid ma teen selle ära ;-) Keemias sai JÄLLE eskoga nalja tehtud buukile. Kahju ainult, et me ei suutnud üleklassinaermist pidada ja Erko sai aru, aga äge siiski! Muud eriti midagi, õppind, ARK-i teinud - eksam tulemas. Kolmapäeval on mingi ränk kirjanduse töö ka, peab uurima hakkama. Homme veel bioloogia järeltöö --..-- teeme ära!! Ossiga küll rituaali enam ei tee, aga tehtud saame selle! Ega's muud midagi, lõpetasin just oma piparmündikakao joomise ja lähen unedemaale. Olge tugevad ja värki!!


Piparmündikakao 

No comments:

Post a Comment